رنگ های صنعتی با این هدف که از سطوح محافظت و در مقابل عوامل مختلف محیطی از وسایل و تجهیزات محافظت کند طراحی شده است. عوامل مختلف محیطی مانند رطوبت، خوردندگی، تماس با آب، آتش، حلال ها، ساییدگی و …

از ویژگی ها و شاخصه های مهم رنگ های صنعتی می توان به مقاومت بالا به عامل های خوردنه، استحکام بسیار بالا، چسبندگی قدرتمند با سطح مورد نظر، غیر قابل برگشت بودن رنگ، مقاومت به حلال و توانایی اعمال با ضخامت های بالا اشاره کرد. همچنین در رنگ های مخصوص مخازن آب آشامیدنی از گونه خاصی از رزین های اپوکسی استفاده می گردد که فاقد حلال هستند و صرفا پس از اختلاط دو جز مایع، یک پوشش سخت ایجاد می شود. این مشخصه باعث می‌شود که برای رقیق سازی رنگ نیازی به تینر و حلال‌های سمی در رنگ به ۰ برسد و در نتیجه پس از خشک شدن رنگ نیز، مواد سمی از آن متشعشع نمی‌شود.

Read more

کاربرد رنگهای صنعتی در محیط های صنعتی و برای رنگ آمیزی و پوشش دهی محصولات صنعتی و رنگهای ساختمانی در محیط های مسکونی می باشد.

 

هر نوع رنگی برای یک هدفی ساخته شده است .
مثلا رنگ های صنعتی با هدف محفاظت از سطوح ، حفاظت از وسایل و تجهیزات در مقابل عوامل مختلف محیطی
نظیر رطوبت، شرایط جوی خورنده، تماس مستمر با آب، آتش سوزی، حلال های صنعتی، سایش مداوم و …
استفاده می شوند .

Read more

گروه رنگ های اپوکسی با عوامل سخت کننده پلی آمید ، پلی آمین دارای ویژگی های مطلوبی از قبیل چسبندگی عالی ، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و حلال ها ، مقاومت سایشی ، کفپوش اپوکسی
مقاومت عالی در برابر محیط های شرجی و مرطوب و همچنین سختی بالا و نیز ضربه پذیری ایده آل می باشد.

Read more

گروه رنگ های ترموپلاست

این گروه از رنگها بر پایه رزین های ترموپلاست طراحی گردیده و به همراه پیگمنت های ضدخوردگی و رنگی به صورت آستر،میانی و رویه دارای مقاومت شیمیایی و
خوردگی و رطوبتی بالایی می باشند.

 

از جمله ویژگیهای این رنگ ها می توان چسبندگی بالا، سرعت خشک شدن مناسب، ثبات برق و مقاومت عالی در برابر شرایط جوی اشاره نمود.

Read more

پکیج وسیله ای برای گرم کردن آب مصرفی بهداشتی و آب برای سیستم های انتقال دهنده گرمایش ساختمان می باشد. پکیج های برند ایرانی شامل :  ایران رادیاتور, بوتان,  لورچ,  ایساتیس و گرین … می باشد. شرکت ها و تولید کننده های خارجی هم در بازار ایران از سهم خوبی بهره مند هستند که شامل برند هایی همچون : وایلانت,  ایمرگس, آریستون و…  می باشند.

 

همه ی انسان ها آسایش و رفاه را دوست دارند و برای رسیدن به آن تلاش می کنند. همه در جست و جوی ابزار و وسایلی هستند که آسایش را برایشان به ارمغان آورد و زندگی را دلچسب تر نماید. پکیج از جمله دستگاه هایی است که با فراهم نمودن آب گرم مصرفی و تامین گرمایش مطبوع محیط، به این اهداف جامه ی عمل می پوشاند

Read more

پکیج از جمله دستگاه هایی است که با فراهم نمودن آب گرم مصرفی و تامین گرمایش مطبوع محیط، به این اهداف جامه ی عمل می پوشاند.

امروزه با رشد سریع ساختمان سازی در سطح کلان، شناخت مصالح و انتخاب مصالح متناسب با شرایط ساخت وساز، به یکی از مهم ترین موضوعات تبدیل شده است. به اقلام ساختمانی که از آن ها در ساخت و تولید سازه های مختلف استفاده می شود، مصالح ساختمانی می گویند.

در احداث یک ساختمان یا سازه، از مصالح مختلفی استفاده می شود که هرکدام دارای ویژگی هایی هستند. در اختیار داشتن شناخت کافی از این مصالح برای ترسیم نقشه های ساختمانی و اجرای هرچه بهتر آن ها، امری ضروری است. به همین دلیل افراد شاغل در حوزه ساختمان سازی باید شناخت کافی از مواد و مصالح ساختمان سازی داشته باشند تا بتوانند سازه ای بهینه و مطابق با اصول استاندارد احداث کنند.

Read more